KR8 בלוג > סקס > אוננות: סקירה כללית של התרגול, היתרונות והחסרונות

אוננות: סקירה כללית של התרגול, היתרונות והחסרונות

אוננות: סקירה כללית של התרגול, היתרונות והחסרונות

סקס

אוננות היא פעולה המבוצעת על ידי אנשים רבים, גברים ונשים כאחד, והיא קיימת כבר אלפי שנים. אוננות, המוגדרת בדרך כלל כפעולה של גירוי עצמי, היא פעילות נפוצה למדי עבור אנשים רבים לעסוק בה. למרות שפעולת האוננות נתפסת לעתים קרובות כנושא של מבוכה ובושה, אנשי מקצוע רפואיים רבים החלו להכיר בה כפרקטיקה חשובה ובריאה. מאמר זה ידון ביסודות האוננות, תוך התמקדות בפועל, היתרונות והחסרונות הקשורים אליה.

תרגול האוננות
אוננות היא פעולה הכרוכה בגירוי עצמי. בדרך כלל, זה כולל את השימוש ביד או חפץ לעסות את איברי המין להנאה. זה יכול להיעשות בעיקר באמצעות מגע ידני או באמצעות שימוש בויברטור, דילדו מלאכותי, או צעצוע מין אחר. למרות שהתרגול נתפס לעתים קרובות כחוויה פרטית ואישית, אנשים רבים הודו שהם עוסקים באוננות בנוכחות שותף מיני או אפילו בפומבי.

היתרונות של אוננות
למרות הניסיון של כל אדם עם אוננות הוא ייחודי, ישנם מספר יתרונות פוטנציאליים הקשורים בפועל. לדוגמה, עיסוק בהנאה עצמית יכול להיות דרך מצוינת לרכוש ידע רב יותר על הגוף שלך. הבנת הגוף שלך ומה מביא הנאה יכולה להיות מעצימה עבור רבים, וזה יכול גם לעזור לאדם לתקשר טוב יותר את האינטימיות הרצויה עם בן זוג. בעידן תנועת #MeToo, השגת תובנה לגבי ההנאה המינית של האדם עשויה לעזור לאנשים לזהות מה בהסכמה ומה לא, כמו גם כיצד לבקש הסכמה מבן זוג.

אוננות יכולה להועיל גם מנקודת מבט של בריאות מינית. תרגול קבוע של אוננות יכול לסייע בהפחתת הסיכון למצבים מסוימים, כגון מחלות דלקתיות באגן, דלקת הערמונית, דלקות בדרכי השתן ועוד. יתר על כן, זה יכול לעזור להאט את קצב ייצור הזרע ובכך לעזור לאנשים להפחית את הסיכון שלהם לבעיות הקשורות לייצור זרע יתר, כגון תפקוד לקוי של זיקפה.

לבסוף, אוננות יכולה לספק הקלה ממתח, לטפח תחושה גדולה יותר של רווחה רגשית, לשפר את איכות השינה, ואולי אפילו להפחית את הסיכון למצבים נפשיים מסוימים.

חסרונות האוננות
למרות שיש מספר יתרונות פוטנציאליים הקשורים בפועל של אוננות, יש גם כמה חסרונות הקשורים אליו. לדוגמה, אם אדם עוסק לעתים קרובות בהנאה עצמית, זה יכול בסופו של דבר להוביל לחוסר יכולת להשיג אורגזמה כראוי באמצעות יחסי מין עם שותף מיני. בנוסף, אם אדם מתרגל אוננות עם ידיים לא שטופות או כל צעצועי מין משותפים, זה יכול להגדיל את הסיכון לזיהומים פוטנציאליים המועברים במגע מיני.
https://sexyslot88.com/- אתר מומלץ

יתר על כן, מספר קהילות דתיות ותרבותיות המשיכו להטיל סטיגמה על הנוהג של אוננות. חברות כאלה עשויות לטעון שזה כשל מוסרי, סימן למחלת נפש, או סימן להפקרות מינית. זה יכול להוביל אנשים להיאבק עם רגשות אשמה או בושה, שניהם יכולים להיות מזיקים מאוד לבריאות הנפשית של הפרט. למרות זאת, אנשים המתרגלים אוננות ומכירים בה כפעילות בריאה ומועילה יכולים וצריכים להיות גאים בעובדה זו.

מסקנה
למרות שמיליוני אנשים ברחבי העולם עוסקים באוננות, זה עדיין נוהג שלעתים קרובות אינו מובן. למרות זאת, ישנם מספר יתרונות משמעותיים הקשורים בפועל של הנאה עצמית, כמו גם כמה חסרונות פוטנציאליים. באופן כללי, עם זאת, אוננות יכולה להיות דרך מצוינת להבין את הגוף והרגשות של האדם, כמו גם להפחית את הסיכון למצבים פיזיים ונפשיים מסוימים. אמנם זה צריך להיעשות באחריות ובהסכמה, אוננות יכולה בסופו של דבר להיות תרגול חיובי עבור אנשים רבים.

סקס נוספים

KR8 בלוג