KR8 בלוג > סקס > שום כבר אכלתם היום?

שום כבר אכלתם היום?

שום כבר אכלתם היום?

סקס

שום, מצד אחד הוא סובל מסטיגמות של ריח חריף מהפה, אך מצד שני הוא מעשיר את המאכלים בטעמים וניתן למצוא אותו בכל מטבחי העולם. מהמטבח הצרפתי והאיטלקי, ועד המטבח ההודי והתאילנדי – כולם עושים שימוש בשום.

אך שום הוא לא רק טעם וריח, יש לו גם תכונות בריאותיות ובהחלט כדאי לשלב אותו בתזונה. בין התכונות הידועות של שום ישנן תכונות אנטי דלקתיות, הפחתת רמת הכולסטרול ומסייע במניעת מלות רבות.

הדברים הללו ידועים, אך ישנה תכונה נוספת לשום שלא זכתה למספיק תודעה – שום גם מסייע לחזיוק הליבידו ! אז אם אתם רווקים שמבלים בדירות דיסקרטיות בתל אביב, או במערכת יחסים זוגית וצריכים קצת להרים את הליבידו, שום יכול לעזור לכם ולשפר את התפקוד.

ישנם מחקרים המראים כי שום מסייע לשיפור זרימת הדם, וזוהי כבר תחושה חשובה המשפיעה על התפקוד המיני. ונראה כי שילובו עם תרופות טבעיות נוספות כמו ג‘ינסנג משיג תוצאות משולבות חזקות. ישנם אנשים המזלזלים ביכולות של השום, אך זוהי עובדה מדעית כי השום משפיע באופן חיובי על החנקן החמצני בגוף, והוא חשוב לצורך התהליכים הביולוגיים המשפרים את זרימת הדם.

כיצד לשלב שום בתזונה

טוב לא חסרים מתכונים המכילים שום. אתם יכולים לשלב אותו בפיצות ופסטות, נודלס וכמעט כל סוג של תבשיל ביתי. הבעיה היא שרובנו מוטרדים מהריח. שום משאיר ריח חזק בפה, וגם מורגש בזיעה. אז האם ישנן דרכים להיפטר מריח השום?

אז האמת היא שישנם מאכלים נוספים המנטרלים את ריחו של השום בגוף. בין המאכלים המומלצים ניתן להזכיר סלרי, פטרוזיליה, תפוחי אדמה, פטריות, נענע ובזיליקום.

ניתן כמובן לצרוך שום בכמוסות, דבר אשר לפחות מפחית את הריח מהפה.

מתכון לחמאת שום

אם אתם רוצים להעלות את צריכת השום, אך אתם לא בקטע של בישולים, תוכלו להכין חמאת שום. היא פשוטה וקלה להכנה והיא מחזיקה זמן רב. כך שתוכלו להכין פעם אחת צנצנת חמאה, ולהשתמש בה באופן קבוע בכל סנדוויץ‘. כל מה שצריך זה למעוך במזלג חמאה ולהוסיף לה שום כתוש, פטרוזיליה קצוצה ומלח. זה כל הסיפור. חמאה בטמפרטורת החדר תמעך בקלות, אחר כך שימו בצנצנת ושמרו בקירור.

סקס נוספים

KR8 בלוג