KR8 בלוג > סקס > היתרונות של פעילות גופנית

היתרונות של פעילות גופנית

היתרונות של פעילות גופנית

סקס

עיסוק בפעילות גופנית הוא דבר חשוב מאוד, גם עבור גברים וגם עבור נשים. חלקנו עושים זאת במכון הכושר, אחרים נרשמים לחוגי פילאטיס או אולי יוצאים למגרש לשחק כדורגל עם החברים. כל סוג של פעילות גופנית היא דבר בריא ומבורך. כמובן שהכול צריך להיעשות במידה הנכונה, ובזהירות הנכונה; אם אינכם יודעים כיצד להתאמן בחדר כושר, אתם עלולים לגרום לעצמכם נזקים. אבל אחרי שהבהרנו את הנקודה האחרונה, בואו נבדוק מהם היתרונות של פעילות גופנית.

לפעילות גופנית ישנם יתרונות בטווח המידי. למשל כבר אחרי שיצאתם לריצה אתם צפויים להרגיש שיפור ביכולות הקוגניטיביות. זה עושה אתכם חדים יותר ומסייע לכם בלמידה, עבודה ואפילו משפיע על מצב הרוח. זה גם ישפר את השינה שלכם.

מסייעת לשמירה על המשקל ומרחיק מחלות

השמנת יתר היא מגפה של ממש בעולם המערבי, והיא גורם ישיר למחלות רבות הפוגעות באיכות החיים ומקצרות את תוחלת החיים. פעילות גופנית סדירה מסייעת לכם לשמור על המשקל. כמובן שחשוב גם לשמור על תזונה נכונה, אך קל יותר לרדת במשקל בעזרת השילוב של תזונה נכונה יחדיו עם פעילות גופנית.

העיסוק בפעילות גופנית מפחית את הסיכוי למחלות לב וכלי דם, ואלו נחשבות לאחד מגורמי המוות המרכזיים. הפעילות הגופנית תוריד את לחץ הדם ותפחית את רמת הכולסטרול. גם מחלת הסכרת היא אחת הסכנות הגדולות, ועיסוק קבוע בפעילות גופנית יכול להפחית את הסיכוי שלכם לחלות בסכרת.
המחקרים גם מראים כי אלו העוסקים בפעילות גופנית הם גם בעלי סיכוי נמוך יותר לחלות בסרטן, ביחס לשאר האוכלוסייה.

פעילות גופנית והתפקוד המיני

בין אם אתם בענייני סטוצים או בילויים בדירות דיסקרטיות בתל אביב והמרכז, ובין אם יש לכם בת זוג, תשמחו לגלות כי הפעילות הגופנית משפרת את הביצועים שלכם במיטה. סטרס הוא אחת הבעיות המרכזיות המשפיעות על התפקוד המיני, ומהבחינה הזו פעילות גופנית המפחיתה סטרס יכולה לחולל שינוי. אך גם חיזוק השרירים , שיפור הגמישות וסיבולת לב ריאה הם בעלי ערך חיובי כאשר זה מגיע למיטה.

אז יאללה, מספיק לשבת מול המחשב. אתם יכולים לצאת לריצה בפארק או למצוא פעילות אחרת, העיקר שתעשו משהו עם הגוף.

סקס נוספים

KR8 בלוג