KR8 בלוג > סקס > בגידות בעידן הדיגיטלי

בגידות בעידן הדיגיטלי

בגידות בעידן הדיגיטלי

סקס

טכנולוגיות האינטרנט הן לא סתם טכנולוגיות, יש להן השפעות חברתיות והן מביאות לשינויים בחברה האנושית. יש להן יתרונות ויש להן חסרונות, ואולי מוקדם מידי בשביל לשפוט אותם. אך אין ספק כי האינטרנט משפיעה על הדרכים בהן אנו מפתחים ומקיימים מערכות יחסים, וגם בהקשר המיני.

האינטרנט הוא היום מקום לגיטhמי לרקום בו מערכות יחסים. אלו יכולות להיות מערכות יחסים חבריות, בני זוג ופרטנרים מיניים. שליחת הודעות בעלות תוכן מיני, כולל תמונות ערום אישיות כבר אינה נחשבת למשהו יוצא דופן.

ואותן הטכנולוגיות גם משרתות את אלו המחפשים לבגוד בבני הזוג. אולי לא יהיה נכון להגיד כי הם מחפשים לבגוד בבני הזוג, סביר להניח כי הם מחפשים ריגושים וסיפוק צרכים, ובהתנהגותם זה הופך לבגידה.

האינטרנט גם מקל מאוד על כל מי שמעוניין לבגוד.

חוקרים אשר בדקו את נושא הבגידות באינטרנט גילוי כי למעלה משני שליש ממשתפפי הסקר בוגדים בבני זוגם בצורה מקוונת. למעשה נמצאה התאמה בין הבגידות המקוונות לבין הבגידות המתקיימות מחוץ לעולם הווירטואלי, כלומר האחוזים דומים. ואלו הבוגדים בעולם הווירטואלי, בדרך כלל בוגדים גם בעולם האמתי.

משתתפי הסקר גם הצהירו כי הם מעדיפים למצוא קשר מיני במציאות על פני קשר מקוון בלבד.

המסקנות של החוקרים היו כי בתקופה שבה אנו חיים, בני האדם עדיין זקוקים לקשר גופני. הם מחפשים את ההכרות האישית פנים מול ופנים ואת המגע. הטכנולוגיות אמנם מסייעות להן, אך אינן מחליפות את הקיום הפיזי של מערכות היחסים.

האם קשר באינטרנט זו בגידה?

אחת השאלות, שהתשובה עליה נתונה לפרשנות אישית, היא השאלה האם קשר באינטרנט שאינו מקבל קיום במציאות ונשאר בגדר הפנטזיה, האם הוא בגידה. למשל כאשר גבר מדבר עם בחורה בצד השני של העולם, ואולי הם מחליפים ביניהם תמונות ערום, האם זוהי בגידה? רוב האנשים יסכימו שכן, בעיקר מכיוון שזה בא על חשבון מערכת היחסים הזוגית.

אך מסתבר שישנן נשים המגלות גישה מתירנית כלפי בעלים העושים זאת. לעתים הן אפילו מסוגלות לקבל את זה שהגבר מבלה בדירות דיסקרטיות בחיפה. נשים אלו טוענות שזו דרך עבור הגבר לפרוק מתחים, ולא משהו אשר יכול להתפתח לקשר רציני. כמובן שלא כולם יסכימו על כך.

סקס נוספים

KR8 בלוג