| נעים להכיר: מנהיג ערבי פלסטיני שמתנגד לנסיגה מיהודה ושומרון | | ראיון עם מודאר זהרן, מוסלמי אדוק, מנהיג פלסטיני בירדן, המתנגד למדינה פלסטינית ביהודה שומרון ועזה ולזכות השיבה, וטוען שרק מדינה פלסטינית בירדן תפתור את הבעיות בין היהודים לערבי הארץ. | | 21:01 (24/06/12) ליאור פסטרנק |
| ראיון עם מודהר זהרן-הפרטנר הפלסטיני הבא שלנו - 11:55 דק'http://www.kr8.co.il/BRPortalStorage/a/60/74/06-5ZISbF9PZC.mp3
להורדה: מודר זהרן מירדן 1155.mp3
ההקלטה שנעשתה באמצעות Skype קצת משובשת ולכן כדאי מאוד גם לעקוב אחרי התמלול של השיחה.
ליאור פסטרנק: שלום רב למודהר זהרן, מנהיג פלסטיני בירדן שחי כעת בלונדון, הרשה לי לשאול אותך שאלה, מה היא דעתך על הפתרון של שתי מדינות לשני עמים או מה שנקרא היוזמה הסעודית?
מודאר זהרן: ובכן לכל המאזינים בישראל איפה שילדי מבקרים כעת בחופשה-שלום. אני רוצה לאמר שתוכנית שני המדינות שמוצעת כבר יותר משבעה עשורים אינה הולכת לעבוד ואם היא היתה אמורה לעבוד היא היתה עובדת כבר מזמן. לסיכום, אני לא רואה בעתיד אף מדינה פלסטינית באף חלק מיהודה ושומרון או אפילו עזה. אני מעריך את היוזמה של הסעודים ואת דאגתם המובנת לרווחת הפלסטינים, אך כבר עברו קרוב לעשר שנים ודבר לא קרה ואני בספק אם תהיה התקדמות כל שהיא, כך שזו רק זאת תיאוריה (מחשבה), בעצם זהו מאוד לא סביר שמדינות ערביות תכרנה אי פעם בישראל משום שרוב מדינות ערב צריכות אויב בכדי למקד עליו את הזעם של העם שלהם ובמקרה זה מדובר בישראל. אם תקח מהם את ישראל כשעיר לעזאזל, את מי הם יוכלו להאשים?
ליאור פסטרנק: תודה רבה. רוב האנשים בישראל נהיו פתים לריעיון שרק פתרון של שתי המדינות יכול לשמש כפתרון לסכסוך הישראלי פלסטיני. אם כן מה אתה חושב שיכול לשמש כפתרון לסכסוך?
מודאר זהרן: ובכן אני אשאל אותך שאלה מכיון אחר, שאני מקוה שכולם יחשבו עליה עמוקות. נניח שמלך ירדן נופל והרוב, שהוא פלסטיני, משתתף בבחירות ולפתע תהייה יהיה לנו ראש ממשלה פלסטיני פרלמנט פלסטיני מדינה פלסטינית וצבא פלסטיני ושירותי ביטחון פלסטיניים והכל בירדן שבה יש רוב של אוכלוסיה פלסטיני שנע בין 92 למינימום של - 88 אחוז.
כשכל זה יקרה נהיה ניצבים לפני שלוש מדינות פלסטיניות: בירדן, ביהודה ושומרון ובעזה. וזההי חידה מכיוון שליהודים לקח 3000 שנים להקים מדינה והנה אנו הפלסטינאים הצליחו להקים 3 מדינות תוך 70 שנה, זהו שיא.
ואם כל זה קורה, זה אומר שלפלסטינים תהיה מדינה פלסטינית בירדן שהיא יותר מקובלת יותר רצויה ומתפקדת הרבה יותר טוב מאשר הישות הפלסטינית ביהודה ושומרון שהיא כלל איננה מדינה ואפילו לא רשות. אני חושב שזה ממש גורל שהדברים יסתיימו באופן כזה.
אני תומך בפלסטינים שהם בני עמי, אבל צר לי, אני לא רואה עתיד לרשות הפלסטינית ביהודה ושומרון. אני לא רואה התקדמות אחרי אבו מאזן (עבאס). הוא אדם מבוגר (בשנות השבעים) והוא לא יחיה לעד ואחרי שהוא יפרוש או ימות אני לא רואה מישהו שימשיך בעקבותיו שיצליח להחזיק את הרשות ביחד. אנחנו מדברים על העתיד,כמו שאנחנו מצפים להתחממות גלובלית ככה אנחנו צפוים לנפילת המלך הירדני ולהחלפתו בשלטון פלסטיני ולקריסת הרשות.במילים אחרות הטבע מכין מארגן בסדר את האיזורי בשבילנו במקום שאבו מאזן יעשה זאת.
ליאור פסטרנק: ובכן תודה רבה על כך שהארת לפנינו את הנקודה הזאת. אני חושב שהרבה ישראלים יחשבו שזהו רעון פנטסטי אולי פנטסטי מדי. הרשה לי לשאול אותך שאלה, אולי שאלה מטרידה. נניח שתוקם מדינה פלסטינית בירדן, מה לדעתך צריך להעשות עם הפליטים הפלסטינים שאיבדו את בתיהם ורכושם?
מודאר זהרן: בוא נהיה ישרים. ישראל היא מדינה צרה ודקה,עם אוכלסיה וצבא קטנים למרות שצבאה מתקדם אך הוא עדין קטן. אני לא רואה מנהיגים ישראלים שיסכימו לתת לאנשים האלו לחזור לישראל, אלא אם כן הם בוחרים להתאבד. ככה שאנחנו יכולים לדרוש את זה גם עוד 1000 שנה אבל אין סיכוי שתסכימו וזה גם לא ניתן למימוש. הרבה אנשים לא יודעים אבל בוא נעשה חשבון. לפי רישומים של ממלכת ירדן, מיליון, סליחה 1.1 מיליון פלסטינים חיים בירדן למרות שיש להם תושבות ישראלית. הכרטיס הירוק והצהוב מרשה להם לגור בישראל ואף בירושלים למשל לקבל קצבאות. אך מיליון וקצת פלסטינים בוחרים לגור בירדן, למרות שהם יכולים לקחת מונית ומחר הם בישראל. לא הרבה אנשים יודעים את זה.
בנוסף לכך לפי הלשכה לסטטיסטיקה הפלסטינית ב - 2007 היגרו לצמיתות 30,000 פלסטינים לירדן ולפי ממשלה הירדנית המספרים הם גדולים יותר. ולפי הממשלה הירדנית יש יותר שמנהלים מלחמה דמוגרפית נגד ישראל. למרות שירדן מדכאת את הפלסטינים וגובה מהם מסים ומאימים בטרור דמוגרפי הם רוצים להגר אליה. רוב האנשים רוצים לגור היכן שרוב עמם ובני משפחתם גרים. האי נורמליות היחידה בירדן זהו המלך. הדבר היחידי שאיננו פלסטיני בירדן זה המלך. באביב ערבי שבו דיקטטורים ערבים נופלים, אנחנו נמצא פתרון טבעי לבעיה הפלסטינית.
ליאור פסטרנק: זה נהדר. הרשה לי שלאול אותך שאלה אחרונה, כאשר נחתם הסכם אוסלו ב - 1993,מה היתה דעתך על ההסכם? האם חשבת שיצליח או יעבוד?
מודאר זהרן: היתי אז בשנה השניה באוניברסיטה וחשבתי שזה בדיחה. אתה אומר: "זה יעבוד",עם כל הכבוד לחברים הישראלים שלי, אתם לא מבינים את המנטליות של הערבים, התרבות שלנו סובבת סביב מלחמה ולרוב תוקפנות, וזהו דיון ארוך אך זה לעולם לא יקרה. בוא אני אגיד לך מה שהישראלים שכחו - השלום היחיד שאפשר להשיג הוא דרך הקנה של הרובים של ישראל. הסיבה היחידה שיהיה לכם שלום זה אם תוכלו לאכוף אותו.גם מוברק עשה שלום עם הישראלים למרות ששנא אותם והסיבה לכך היא שמצרים לא יכלה לנצח את ישראל. זאת התשובה שלי למי שאומר שהאם הפלסטינים ישתלטו על ירדן תהיה מלחמה ביום אחר כך ואני אומר שלא, כי גם המלך חוסין עשה שלום עם ישראל מכיוון שלא יכל לנצח אותה, גם אם יהיה שליט אחר אחרי המלך, אלא אם כן הוא יהיה מוסלמי קיצוני (אחים מוסלמים), הוא לא יחפש מלחמה עם ישראל.
ליאור פסטרנק: ובכן,תודה רבה לך על המחשבות והרעיונות המרתקים והמענינים שלך,אני מקוה שדרכך תהיה ידועה יותר ליותר ישראלים ויהודים בעולם ובעיקר בישראל, כי אנשים פשוט לא יודעים מה זה מה, אלוהים יברך אותך.
מודאר זהרן: תודה רבה ואני רוצה להוסיף דבר אחרון, אני חושב שעד סוף 2013 המלך הירדני יפול ויהיו שינוים מרחיקים לכת לגבי הפלסטינים. אני מקוה שהם יקרו. אלוהים יברך אותך. שלום.
ליאור פסטרנק: תודה ושלום.
#_lt#div style="font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt##_lt#strong#_gt#ראיון עם מודהר זהרן-הפרטנר הפלסטיני הבא שלנו - 11#_sc#55 דק'#_lt#/strong#_gt##_lt#/div#_gt##_lt#div style="font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt##_lt#div style="font-weight#_sc# bold; "#_gt##_lt#font size="1"#_gt##_lt#font face="Arial, Helvetica, sans-serif"#_gt#http#_sc#//www.kr8.co.il/BRPortalStorage/a/60/74/06-5ZISbF9PZC.mp3#_lt#/font#_gt##_lt#br#_gt##_lt#/font#_gt##_lt#/div#_gt##_lt#div dir="ltr" align="center" style="font-size#_sc# 14px; color#_sc# rgb(37, 65, 23); font-family#_sc# monospace; font-weight#_sc# bold; text-decoration#_sc# underline overline; "#_gt# #_lt#table border='0' cellpadding='0' align="center"#_gt##_lt#tr#_gt##_lt#td#_gt# #_lt#OBJECT ID="MediaPlayer" WIDTH="400" HEIGHT="100" CLASSID="CLSID#_sc#22D6F312-B0F6-11D0-94AB-0080C74C7E95" STANDBY="Loading Windows Media Player components..." TYPE="application/x-oleobject"#_gt# #_lt#PARAM NAME="FileName" VALUE="http#_sc#//www.kr8.co.il/BRPortalStorage/a/60/74/05-K7l4H1P2Yn.mp3"#_gt# #_lt#PARAM name="autostart" VALUE="false"#_gt# #_lt#PARAM name="ShowControls" VALUE="true"#_gt# #_lt#param name="ShowStatusBar" value="false"#_gt# #_lt#PARAM name="ShowDisplay" VALUE="false"#_gt# #_lt#EMBED TYPE="application/x-mplayer2" SRC="http#_sc#//www.kr8.co.il/BRPortalStorage/a/60/74/05-K7l4H1P2Yn.mp3" NAME="MediaPlayer" WIDTH="400" HEIGHT="100" ShowControls="1" ShowStatusBar="0" ShowDisplay="0" autostart="0"#_gt# #_lt#/EMBED#_gt# #_lt#/OBJECT#_gt##_lt#/td#_gt##_lt#/tr#_gt##_lt#/table#_gt# #_lt#/div#_gt##_lt#br#_gt##_lt#font size="1" style="font-weight#_sc# bold; font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; "#_gt#להורדה#_sc# #_lt#a dir="ltr" target="_blank" href="http#_sc#//www.kr8.co.il/BRPortalStorage/a/60/74/06-5ZISbF9PZC.mp3" style="color#_sc# rgb(0, 0, 153); font-weight#_sc# bold; text-decoration#_sc# underline; "#_gt#מודר זהרן מירדן 1155.mp3#_lt#/a#_gt##_lt#br#_gt##_lt#/font#_gt##_lt#br#_gt##_lt#font color="#008000"#_gt#ההקלטה שנעשתה באמצעות Skype קצת משובשת ולכן כדאי מאוד גם לעקוב אחרי התמלול של השיחה.#_lt#/font#_gt##_lt#/div#_gt##_lt#div style="font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt##_lt#strong#_gt##_lt#br#_gt##_lt#/strong#_gt##_lt#/div#_gt#
#_lt#div style="font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt##_lt#/div#_gt#
#_lt#div style="font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt##_lt#font color="#990033"#_gt##_lt#strong#_gt#ליאור פסטרנק#_lt#/strong#_gt##_sc# שלום רב למודהר זהרן, מנהיג פלסטיני בירדן שחי כעת בלונדון, הרשה לי לשאול אותך שאלה, מה היא דעתך על הפתרון של שתי מדינות לשני עמים או מה שנקרא היוזמה הסעודית?#_lt#/font#_gt##_lt#/div#_gt#
#_lt#div style="font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt##_lt#strong#_gt##_lt#br#_gt##_lt#/strong#_gt##_lt#/div#_gt##_lt#div style="font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt##_lt#strong#_gt#מודאר זהרן#_lt#/strong#_gt##_sc# ובכן לכל המאזינים בישראל איפה שילדי מבקרים כעת בחופשה-שלום. אני רוצה לאמר#_lt#strong#_gt# שתוכנית שני המדינות שמוצעת כבר יותר משבעה עשורים אינה הולכת לעבוד ו#_lt#/strong#_gt#אם היא היתה אמורה לעבוד היא היתה עובדת כבר מזמן. לסיכום, #_lt#strong#_gt#אני לא רואה בעתיד אף מדינה פלסטינית באף חלק מיהודה ושומרון או אפילו עזה. #_lt#/strong#_gt#אני מעריך את היוזמה של הסעודים ואת דאגתם המובנת לרווחת הפלסטינים, אך כבר עברו קרוב לעשר שנים ודבר לא קרה ואני בספק אם תהיה התקדמות כל שהיא, כך שזו רק זאת תיאוריה (מחשבה), בעצם #_lt#strong#_gt#זהו מאוד לא סביר שמדינות ערביות תכרנה אי פעם בישראל #_lt#/strong#_gt#משום שרוב מדינות ערב צריכות אויב בכדי למקד עליו את הזעם של העם שלהם ובמקרה זה מדובר בישראל. אם תקח מהם את ישראל כשעיר לעזאזל, את מי הם יוכלו להאשים? #_lt#/div#_gt#
#_lt#div style="font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt##_lt#/div#_gt#
#_lt#div style="font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt##_lt#strong#_gt##_lt#br#_gt##_lt#/strong#_gt##_lt#/div#_gt##_lt#div style="text-align#_sc# right; font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt##_lt#font color="#990033"#_gt##_lt#strong#_gt#ליאור פסטרנק#_lt#/strong#_gt##_sc# תודה רבה. רוב האנשים בישראל נהיו פתים לריעיון שרק פתרון של שתי המדינות יכול לשמש כפתרון לסכסוך הישראלי פלסטיני. אם כן מה אתה חושב שיכול לשמש כפתרון לסכסוך?#_lt#/font#_gt##_lt#/div#_gt#
#_lt#div style="font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt##_lt#/div#_gt#
#_lt#div style="text-align#_sc# right; font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt##_lt#strong#_gt##_lt#br#_gt##_lt#/strong#_gt##_lt#/div#_gt##_lt#div style="text-align#_sc# right; font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt##_lt#strong#_gt#מודאר זהרן#_lt#/strong#_gt##_sc# ובכן אני אשאל אותך שאלה מכיון אחר, שאני מקוה שכולם יחשבו עליה עמוקות. נניח שמלך ירדן נופל והרוב, שהוא פלסטיני, משתתף בבחירות ולפתע תהייה יהיה לנו ראש ממשלה פלסטיני פרלמנט פלסטיני מדינה פלסטינית וצבא פלסטיני ושירותי ביטחון פלסטיניים והכל בירדן שבה יש רוב של אוכלוסיה פלסטיני שנע בין 92 למינימום של - 88 אחוז. #_lt#/div#_gt##_lt#div style="text-align#_sc# right; font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt##_lt#br#_gt##_lt#/div#_gt##_lt#div style="text-align#_sc# right; font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt#כשכל זה יקרה נהיה ניצבים לפני שלוש מדינות פלסטיניות#_sc# בירדן, ביהודה ושומרון ובעזה. וזההי חידה מכיוון שליהודים לקח 3000 שנים להקים מדינה והנה אנו הפלסטינאים הצליחו להקים 3 מדינות תוך 70 שנה, זהו שיא.#_lt#/div#_gt#
#_lt#div style="text-align#_sc# right; font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt##_lt#br#_gt##_lt#/div#_gt##_lt#div style="text-align#_sc# right; font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt#ואם כל זה קורה, זה אומר שלפלסטינים תהיה מדינה פלסטינית בירדן שהיא יותר מקובלת יותר רצויה ומתפקדת הרבה יותר טוב מאשר הישות הפלסטינית ביהודה ושומרון שהיא כלל איננה מדינה ואפילו לא רשות. אני חושב שזה ממש גורל שהדברים יסתיימו באופן כזה. #_lt#/div#_gt##_lt#div style="text-align#_sc# right; font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt# #_lt#/div#_gt#
#_lt#div style="text-align#_sc# right; font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt#אני תומך בפלסטינים שהם בני עמי, #_lt#strong#_gt#אבל צר לי, אני לא רואה עתיד לרשות הפלסטינית ביהודה ושומרון. #_lt#/strong#_gt#אני לא רואה התקדמות אחרי אבו מאזן (עבאס). הוא אדם מבוגר (בשנות השבעים) והוא לא יחיה לעד ואחרי שהוא יפרוש או ימות אני לא רואה מישהו שימשיך בעקבותיו שיצליח להחזיק את הרשות ביחד. אנחנו מדברים על העתיד,כמו שאנחנו מצפים להתחממות גלובלית ככה אנחנו צפוים לנפילת המלך הירדני ולהחלפתו בשלטון פלסטיני ולקריסת הרשות.במילים אחרות הטבע מכין מארגן בסדר את האיזורי בשבילנו במקום שאבו מאזן יעשה זאת.#_lt#/div#_gt#
#_lt#div style="font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt##_lt#/div#_gt#
#_lt#div style="font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt##_lt#strong#_gt##_lt#br#_gt##_lt#/strong#_gt##_lt#/div#_gt##_lt#div style="font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt##_lt#font color="#990033"#_gt##_lt#strong#_gt#ליאור פסטרנק#_lt#/strong#_gt##_sc# ובכן תודה רבה על כך שהארת לפנינו את הנקודה הזאת. אני חושב שהרבה ישראלים יחשבו שזהו רעון פנטסטי אולי פנטסטי מדי. הרשה לי לשאול אותך שאלה, אולי שאלה מטרידה. נניח שתוקם מדינה פלסטינית בירדן, מה לדעתך צריך להעשות עם הפליטים הפלסטינים שאיבדו את בתיהם ורכושם?#_lt#/font#_gt##_lt#/div#_gt#
#_lt#div style="font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt##_lt#/div#_gt#
#_lt#div style="font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt##_lt#strong#_gt##_lt#br#_gt##_lt#/strong#_gt##_lt#/div#_gt##_lt#div style="font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt##_lt#strong#_gt#מודאר זהרן#_lt#/strong#_gt##_sc# בוא נהיה ישרים. ישראל היא מדינה צרה ודקה,עם אוכלסיה וצבא קטנים למרות שצבאה מתקדם אך הוא עדין קטן. #_lt#strong#_gt#אני לא רואה מנהיגים ישראלים שיסכימו לתת לאנשים האלו לחזור לישראל, אלא אם כן הם בוחרים להתאבד. #_lt#/strong#_gt#ככה שאנחנו יכולים לדרוש את זה גם עוד 1000 שנה אבל אין סיכוי שתסכימו וזה גם לא ניתן למימוש. הרבה אנשים לא יודעים אבל בוא נעשה חשבון. לפי רישומים של ממלכת ירדן, מיליון, סליחה 1.1#_lt#strong#_gt# מיליון פלסטינים חיים בירדן למרות שיש להם תושבות ישראלית#_lt#/strong#_gt#. הכרטיס הירוק והצהוב מרשה להם לגור בישראל ואף בירושלים למשל לקבל קצבאות. אך מיליון וקצת פלסטינים בוחרים לגור בירדן, למרות שהם יכולים לקחת מונית ומחר הם בישראל. לא הרבה אנשים יודעים את זה.#_lt#/div#_gt##_lt#div style="font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt##_lt#br#_gt##_lt#/div#_gt##_lt#div style="font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt#בנוסף לכך לפי הלשכה לסטטיסטיקה הפלסטינית ב - 2007 היגרו לצמיתות 30,000 פלסטינים לירדן ולפי ממשלה הירדנית המספרים הם גדולים יותר. ולפי הממשלה הירדנית יש יותר שמנהלים מלחמה דמוגרפית נגד ישראל. למרות שירדן מדכאת את הפלסטינים וגובה מהם מסים ומאימים בטרור דמוגרפי הם רוצים להגר אליה. רוב האנשים רוצים לגור היכן שרוב עמם ובני משפחתם גרים. האי נורמליות היחידה בירדן זהו המלך. הדבר היחידי שאיננו פלסטיני בירדן זה המלך. באביב ערבי שבו דיקטטורים ערבים נופלים, אנחנו נמצא פתרון טבעי לבעיה הפלסטינית.#_lt#/div#_gt##_lt#div style="font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt##_lt#strong#_gt##_lt#br#_gt##_lt#/strong#_gt##_lt#/div#_gt##_lt#div style="font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt##_lt#font color="#990033"#_gt##_lt#strong#_gt#ליאור פסטרנק#_lt#/strong#_gt##_sc# זה נהדר. הרשה לי שלאול אותך שאלה אחרונה, כאשר נחתם הסכם אוסלו ב - 1993,מה היתה דעתך על ההסכם? האם חשבת שיצליח או יעבוד?#_lt#/font#_gt##_lt#/div#_gt#
#_lt#div style="font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt##_lt#/div#_gt#
#_lt#div style="font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt##_lt#strong#_gt##_lt#br#_gt##_lt#/strong#_gt##_lt#/div#_gt##_lt#div style="font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt##_lt#strong#_gt#מודאר זהרן#_sc# #_lt#/strong#_gt#היתי אז בשנה השניה באוניברסיטה וחשבתי שזה בדיחה. אתה אומר#_sc# "זה יעבוד",עם כל הכבוד לחברים הישראלים שלי, #_lt#strong#_gt#אתם לא מבינים את המנטליות של הערבים, התרבות שלנו סובבת סביב מלחמה ולרוב תוקפנות#_lt#/strong#_gt#, וזהו דיון ארוך אך זה לעולם לא יקרה. בוא אני אגיד לך מה שהישראלים שכחו - #_lt#strong#_gt#השלום היחיד שאפשר להשיג הוא דרך הקנה של הרובים של ישראל#_lt#/strong#_gt#. הסיבה היחידה שיהיה לכם שלום זה אם תוכלו לאכוף אותו.גם מוברק עשה שלום עם הישראלים למרות ששנא אותם והסיבה לכך היא שמצרים לא יכלה לנצח את ישראל. זאת התשובה שלי למי שאומר שהאם הפלסטינים ישתלטו על ירדן תהיה מלחמה ביום אחר כך ואני אומר שלא, כי גם המלך חוסין עשה שלום עם ישראל מכיוון שלא יכל לנצח אותה, גם אם יהיה שליט אחר אחרי המלך, אלא אם כן הוא יהיה מוסלמי קיצוני (אחים מוסלמים), הוא לא יחפש מלחמה עם ישראל.#_lt#/div#_gt#
#_lt#div style="font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt##_lt#/div#_gt#
#_lt#div style="font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt##_lt#strong#_gt##_lt#br#_gt##_lt#/strong#_gt##_lt#/div#_gt##_lt#div style="font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt##_lt#font color="#990033"#_gt##_lt#strong#_gt#ליאור פסטרנק#_lt#/strong#_gt##_sc# ובכן,תודה רבה לך על המחשבות והרעיונות המרתקים והמענינים שלך,אני מקוה שדרכך תהיה ידועה יותר ליותר ישראלים ויהודים בעולם ובעיקר בישראל, כי אנשים פשוט לא יודעים מה זה מה, אלוהים יברך אותך.#_lt#/font#_gt##_lt#/div#_gt#
#_lt#div style="font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt##_lt#/div#_gt#
#_lt#div style="font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt##_lt#strong#_gt##_lt#br#_gt##_lt#/strong#_gt##_lt#/div#_gt##_lt#div style="font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt##_lt#strong#_gt#מודאר זהרן#_lt#/strong#_gt##_sc# תודה רבה ואני רוצה להוסיף דבר אחרון, אני חושב #_lt#strong#_gt#שעד סוף 2013 המלך הירדני יפול#_lt#/strong#_gt# ויהיו שינוים מרחיקים לכת לגבי הפלסטינים. אני מקוה שהם יקרו. אלוהים יברך אותך. שלום.#_lt#/div#_gt##_lt#div style="font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt##_lt#br#_gt##_lt#/div#_gt##_lt#div style="font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt##_lt#font color="#990033"#_gt##_lt#strong#_gt#ליאור פסטרנק#_lt#/strong#_gt##_sc# תודה ושלום. #_lt#/font#_gt##_lt#br#_gt##_lt#/div#_gt##_lt#div style="font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt##_lt#br#_gt##_lt#/div#_gt#
#_lt#div style="font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt##_lt#/div#_gt#
#_lt#div style="font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt##_lt#/div#_gt#
#_lt#div style="font-family#_sc# Arial, Helvetica, sans-serif; font-size#_sc# 14px; "#_gt##_lt#/div#_gt# |
|
| 13 |
 |
|
17-04-13, 21:42:00 |
|
|
שמואל ירושלמי
|
|
אני מסכים כמובן שבמוקדם או מאוחר מלך ירדן ייפול והרוב הפלסטיני החי בירדן יבחר לעצמו ממשלה פלסטינית ותשקף את האינטרסים של הרוב הפלסטיני במדינה זו. יחד עם זאת יש להבין, כי הפלסטינים החיים בארץ רואים בה (ובצדק) את מולדתם ההיסטורית. לכן, בלי כל קשר לעתידה של ממלכת-ירדן הפיתרון האופטימלי ביותר למצב בתוך הארץ (כולל יו"ש ועזה) יכול להיות מדינה אחת שיוויונית לישראלים ופלסטינים. במדינה כזאת שהדת בה תהיה מופרדת מהמדינה ו שלא תהיה מבוססת על לאומנות של אף צד יהודים וערבים יוכלו לחיות ביחד בלי לדכא אחד את השני. בכל אופן מודאר זהרן נראה לי אדם מעניין שאשמח לפתח איתו דיאלוג.
אני מסכים כמובן שבמוקדם או מאוחר מלך ירדן ייפול והרוב הפלסטיני החי בירדן יבחר לעצמו ממשלה פלסטינית ותשקף את האינטרסים של הרוב הפלסטיני במדינה זו. יחד עם זאת יש להבין, כי הפלסטינים החיים בארץ רואים בה (ובצדק) את מולדתם ההיסטורית. לכן, בלי כל קשר לעתידה של ממלכת-ירדן הפיתרון האופטימלי ביותר למצב בתוך הארץ (כולל יו"ש ועזה) יכול להיות מדינה אחת שיוויונית לישראלים ופלסטינים. במדינה כזאת שהדת בה תהיה מופרדת מהמדינה ו שלא תהיה מבוססת על לאומנות של אף צד יהודים וערבים יוכלו לחיות ביחד בלי לדכא אחד את השני. בכל אופן מודאר זהרן נראה לי אדם מעניין שאשמח לפתח איתו דיאלוג.
|
|
|
 |
|
18-04-13, 00:09:25 |
|
|
איתי
|
|
|
|
 |
|
16-05-13, 14:32:49 |
|
|
סמול טוק...
|
|
"יש להבין, כי הפלסטינים החיים בארץ רואים בה (ובצדק) את מולדתם ההיסטורית. "
חחח...
נשמע כמו עוד שמאלני-שמתחנן שתהיה בעייה פלשתינאית...
אתה במקרה מהשמאל המבוגר בארץ? מאלה-שהצביעו נגד הקמת המדינה בפני וועדות המנדט בנימוק "שלא צריך לנשל את הערבים בהי הארץ מאדמתם..?"
לך חזרה לגרמניה-וחגוג את האמנסיפציה שיודעים איך נגמרה-שמאלני פאשיסט-ואל תזהם את הדף הנפלא הזה של ישראלי פטריוטי.
"יש להבין, כי הפלסטינים החיים בארץ רואים בה (ובצדק) את מולדתם ההיסטורית. "
חחח...
נשמע כמו עוד שמאלני-שמתחנן שתהיה בעייה פלשתינאית...
אתה במקרה מהשמאל המבוגר בארץ? מאלה-שהצביעו נגד הקמת המדינה בפני וועדות המנדט בנימוק "שלא צריך לנשל את הערבים בהי הארץ מאדמתם..?"
לך חזרה לגרמניה-וחגוג את האמנסיפציה שיודעים איך נגמרה-שמאלני פאשיסט-ואל תזהם את הדף הנפלא הזה של ישראלי פטריוטי.
|
|
| 12 |
 |
|
08-02-13, 11:10:54 |
|
|
סימה
|
|
כולנו מודעים לכך שארץ ישראל ופלשתינה היא אותה מדינה או אותו חלק ארץ הכולל בתוכו גם את ארץ ישראל המזרחית שנקראת מדינת ירדן. כולנו יודעים שבמזרח התיכון שלטו מדינות אימפריאליסטיות כגון בריטניה הגדולה וצרפת וחילקו ביניהן את המזרח התיכון ,חילקו מתנות לשיחים ערבים מטעמים אינטרסנטים , למרות שבריטניה הצהירה על הצהרת בלפור שהפך לחוק בינלאומי לאחר שגם חתמה על כך עם ארה"ב וחתמו על כך "חבר הלאומים" וחתמו על הצהרה זו גם באומות המאוחדות "האום"
לגבי הערבים שמכנים עצמם "עם פלסטיני " הם אותם הערבים שפלשו לארץ ישראל מכול מדינות ערב ערב החלו ניצני היהודות בחשיבה על חזרה לארץ האבות היא ארץ ישראל או פלשתינה כפי שהרומאים החליפו את שמה כדי להשמיד את שם עם ישראל.
ללא הצלחה. העם הפלסטיני כאמור נולד יש מאין ומחליט שארץ ישראל היא בכלל פלסטין שהיהודים גזלו מהם. לצערי לא פגה האנטישמיות האירופיאית השותפה בגדולה שלהם לרעיון מעוות זה. ולימינו מיליון יהודים עשירים ומבוססים גורשו בחוסר כול וקול
ממדינות ערב ונקלטו בישראל. לעומתם מספר קטן מאוד של ערבים ברחו או עזבו את ישראל במלחמת השחרור כי הבטיחו להם
המנהיגים הערבים להחזירם לאחר שישליחו את היהודים לים והז לא קרה. הם מוצגים כמצגת קבועה במשך עשרות שנים ומחכים
לחזור לאדמתם עם הפתח הגדול ביד שאפשר לקנותו ב5 שקלים בכול שוק. הקמת מדינה ערבית נוספת בינודה ושומרון פשוטו כמשמעו היא חיסולה של ישראל חד וחלק .הם יודעים זאת וגם אנחנו. אבל עלינו העולם לוחץ מה זה משנה הם רק יהודים ואותם אפשר לחלוב כפי שעשו לאורך ההיסטוריה. בקיצור תמיד אמרתי ירדן יכולה לשמש מדינה לכול אותם ערבים שנקראים כיום פלשטינים או פשוט שיחזרו לארצות מוצאם. מצרים סוריה לבנון וכו משם הם למעשו פלשו לארץ ישראל היא פלשתינה.
כולנו מודעים לכך שארץ ישראל ופלשתינה היא אותה מדינה או אותו חלק ארץ הכולל בתוכו גם את ארץ ישראל המזרחית שנקראת מדינת ירדן. כולנו יודעים שבמזרח התיכון שלטו מדינות אימפריאליסטיות כגון בריטניה הגדולה וצרפת וחילקו ביניהן את המזרח התיכון ,חילקו מתנות לשיחים ערבים מטעמים אינטרסנטים , למרות שבריטניה הצהירה על הצהרת בלפור שהפך לחוק בינלאומי לאחר שגם חתמה על כך עם ארה"ב וחתמו על כך "חבר הלאומים" וחתמו על הצהרה זו גם באומות המאוחדות "האום"
לגבי הערבים שמכנים עצמם "עם פלסטיני " הם אותם הערבים שפלשו לארץ ישראל מכול מדינות ערב ערב החלו ניצני היהודות בחשיבה על חזרה לארץ האבות היא ארץ ישראל או פלשתינה כפי שהרומאים החליפו את שמה כדי להשמיד את שם עם ישראל.
ללא הצלחה. העם הפלסטיני כאמור נולד יש מאין ומחליט שארץ ישראל היא בכלל פלסטין שהיהודים גזלו מהם. לצערי לא פגה האנטישמיות האירופיאית השותפה בגדולה שלהם לרעיון מעוות זה. ולימינו מיליון יהודים עשירים ומבוססים גורשו בחוסר כול וקול
ממדינות ערב ונקלטו בישראל. לעומתם מספר קטן מאוד של ערבים ברחו או עזבו את ישראל במלחמת השחרור כי הבטיחו להם
המנהיגים הערבים להחזירם לאחר שישליחו את היהודים לים והז לא קרה. הם מוצגים כמצגת קבועה במשך עשרות שנים ומחכים
לחזור לאדמתם עם הפתח הגדול ביד שאפשר לקנותו ב5 שקלים בכול שוק. הקמת מדינה ערבית נוספת בינודה ושומרון פשוטו כמשמעו היא חיסולה של ישראל חד וחלק .הם יודעים זאת וגם אנחנו. אבל עלינו העולם לוחץ מה זה משנה הם רק יהודים ואותם אפשר לחלוב כפי שעשו לאורך ההיסטוריה. בקיצור תמיד אמרתי ירדן יכולה לשמש מדינה לכול אותם ערבים שנקראים כיום פלשטינים או פשוט שיחזרו לארצות מוצאם. מצרים סוריה לבנון וכו משם הם למעשו פלשו לארץ ישראל היא פלשתינה.
|
|
| 11 |
 |
|
21-01-13, 01:35:21 |
|
|
|
|
|
|
אם תתגשם נבואתו ומלך ירדן יפול ממש בקרוב, אז המצב יהיה ממש סבאבה. מי יתן!
אם תתגשם נבואתו ומלך ירדן יפול ממש בקרוב, אז המצב יהיה ממש סבאבה. מי יתן!
|
|
| 10 |
 |
|
17-01-13, 10:37:13 |
|
|
ברוך זנדברג
|
|
אם הבחור היה יהודי ישראלי, הוא היה כהניסט פטריוטי.
גם ערפת לפני תקופת אוסלו אמר שלא צריך לפנות את יהודה ושומרון, אלא,
לעשות פדרציה אחת עם ישראל. ז"א מדינה אחת מהירדן לים. ( ערפת חשב כנראה,
אחרי שתקום מדינה משותפת אחת, הערבים יוכלו להשתלט עליה)
אם הבחור היה יהודי ישראלי, הוא היה כהניסט פטריוטי.
גם ערפת לפני תקופת אוסלו אמר שלא צריך לפנות את יהודה ושומרון, אלא,
לעשות פדרציה אחת עם ישראל. ז"א מדינה אחת מהירדן לים. ( ערפת חשב כנראה,
אחרי שתקום מדינה משותפת אחת, הערבים יוכלו להשתלט עליה)
|
|
| 9 |
 |
|
15-01-13, 16:59:10 |
|
|
אורי נוה
|
|
הוא בחור נבון וצלול מחשבה
אך זה בדיוק מה שמפחיד את האיסלם החמסי
שאלה ישמור עליו
אורי
הוא בחור נבון וצלול מחשבה
אך זה בדיוק מה שמפחיד את האיסלם החמסי
שאלה ישמור עליו
אורי
|
|
| 8 |
 |
|
08-11-12, 16:30:14 |
|
|
ניר קרסנוף
|
|
זהרן היקר ..עוסק בספקולציות ..ואינו מייצג מיספרים ריאלים.. רוב הפלשתיניאים לא צריכים לעמוד ב10 מחסומים כדי להגיע למכולת . לכן ישנם פה שיקולים שונים של חופש בחירה . אין ספק שמצב האומות הערביות לא יציב אך מאפשר יצירת הסכמים עם שכנייהם ממש כמו שבמצרים שולטים האחים המוסלמים או שילטונות אוטורטיביים נוספים בכל מיני מדינות ערביות ..אין להתעלם מרוב הפלשתינאים אשר נמצאים פה ! אצלנו!! וחייבים בעצמאות גם אם הדבר כרוך בחוסר יציבות הם אדונים לגורלם . דבר שני אדון זהרן מעולם לא זכה בזכותו לדבר בשם מיליוני פלשטינאים . וגם ברור שכוח הנשק הישראלי ..דווקא מאוד מחשיד את כוונותיו הנסתרות ..מצב כוחני שכזה רק ילכד את הנרטיב הפאן ערבי ויגבש את החברה המוסלמית בעולם כולו נגדנו ... זהו מצב שחובתנו למנוע בראש ובראשונה .כסיכון עתדני בסדר גודל שלא נאכל לו . לסיכום .. אין להתיחס לדבריו של זהרן כמייצגים ובטח לא כאלו אשר מייטיבים עם האינטרס הלאומי שלנו ..נהפוך הוא ..כבדהו וחשדהו ..
זהרן היקר ..עוסק בספקולציות ..ואינו מייצג מיספרים ריאלים.. רוב הפלשתיניאים לא צריכים לעמוד ב10 מחסומים כדי להגיע למכולת . לכן ישנם פה שיקולים שונים של חופש בחירה . אין ספק שמצב האומות הערביות לא יציב אך מאפשר יצירת הסכמים עם שכנייהם ממש כמו שבמצרים שולטים האחים המוסלמים או שילטונות אוטורטיביים נוספים בכל מיני מדינות ערביות ..אין להתעלם מרוב הפלשתינאים אשר נמצאים פה ! אצלנו!! וחייבים בעצמאות גם אם הדבר כרוך בחוסר יציבות הם אדונים לגורלם . דבר שני אדון זהרן מעולם לא זכה בזכותו לדבר בשם מיליוני פלשטינאים . וגם ברור שכוח הנשק הישראלי ..דווקא מאוד מחשיד את כוונותיו הנסתרות ..מצב כוחני שכזה רק ילכד את הנרטיב הפאן ערבי ויגבש את החברה המוסלמית בעולם כולו נגדנו ... זהו מצב שחובתנו למנוע בראש ובראשונה .כסיכון עתדני בסדר גודל שלא נאכל לו . לסיכום .. אין להתיחס לדבריו של זהרן כמייצגים ובטח לא כאלו אשר מייטיבים עם האינטרס הלאומי שלנו ..נהפוך הוא ..כבדהו וחשדהו ..
|
|
| 7 |
 |
|
25-10-12, 08:55:44 |
|
|
דליה
|
|
בכול מקרה ערבים מקומם לא במדינת ישראל יש כול כך הרבה מדינות מסביב מה יש להם לחפש כאן ללא זהות אמיתית? הם יכולים להיטמע בכול מדינות ערב ולקבל אזרחות ערבית במו בכול מדינה ערבית למה להם לחיות כאן ו. הרעיון של להקים מדינה לשבת לעם היהודי על הוריד? לנו היהודים יש מדינה אחת בכול העולם למה אנו צריכים להתחלק בשטח עם מוסלמים שיש להם כול כך הרבה מדינות מסביב...??? מעלם לא הבנתי את הסוגייה הזאת , הרעיון להקים מדינה של פליטי מלחמות בירדן היא מצב אידאלי עבורם , פלסטיני מעולם לא היו פלסטינים זוהי המצאה של המדט הבריטי שלא ידעו איך לקרוא לערבים כאן וקראו למדינ ישראל פלסטין לכן בא השם פלסטינאים . אין פלסטינאים יש ערביי ארץ ישראל שבאו וחזרו מכאן ולשם .
בכול מקרה ערבים מקומם לא במדינת ישראל יש כול כך הרבה מדינות מסביב מה יש להם לחפש כאן ללא זהות אמיתית? הם יכולים להיטמע בכול מדינות ערב ולקבל אזרחות ערבית במו בכול מדינה ערבית למה להם לחיות כאן ו. הרעיון של להקים מדינה לשבת לעם היהודי על הוריד? לנו היהודים יש מדינה אחת בכול העולם למה אנו צריכים להתחלק בשטח עם מוסלמים שיש להם כול כך הרבה מדינות מסביב...??? מעלם לא הבנתי את הסוגייה הזאת , הרעיון להקים מדינה של פליטי מלחמות בירדן היא מצב אידאלי עבורם , פלסטיני מעולם לא היו פלסטינים זוהי המצאה של המדט הבריטי שלא ידעו איך לקרוא לערבים כאן וקראו למדינ ישראל פלסטין לכן בא השם פלסטינאים . אין פלסטינאים יש ערביי ארץ ישראל שבאו וחזרו מכאן ולשם .
|
|
| 6 |
 |
|
20-10-12, 18:02:33 |
|
|
רן
|
|
האוכלוסיה הפלסטינית בירדן הינה מתחת לשליש
2 מליון פליטים פלסטינים חיים בירדן מתוך 6.5 מליון תושבים.
רחוק שנות אור מהנתונים המוצגים כאן (90% ?!?!?!?!)
האוכלוסיה הפלסטינית בירדן הינה מתחת לשליש
2 מליון פליטים פלסטינים חיים בירדן מתוך 6.5 מליון תושבים.
רחוק שנות אור מהנתונים המוצגים כאן (90% ?!?!?!?!)
|
|
| 5 |
 |
|
28-06-12, 22:11:50 |
|
|
אור
|
|
|
| 4 |
 |
|
28-06-12, 17:29:27 |
|
|
ולכן:
|
|
איש כמו זה שראיינת שמכיר עקרונית בזכותם של היהודים למדינה, ומחפש פיתרון אמיתי לסכסוך, ימצא אותו .
אבל כמה ערבים כאלה יש?
איש כמו זה שראיינת שמכיר עקרונית בזכותם של היהודים למדינה, ומחפש פיתרון אמיתי לסכסוך, ימצא אותו .
אבל כמה ערבים כאלה יש?
|
|
|
 |
|
17-08-12, 16:07:49 |
|
|
אופירה לוי
|
|
זוהי לא דרכם!!
זוהי לא דרכם!!
|
|
| 3 |
 |
|
25-06-12, 21:28:42 |
|
|
|
|
|
|
המחבר מציג כאן את תכנית החלת הריבונות על ארץ ישראל כולה המתבססת על נקודות ההתנגדות החלשות ביותר, ולכן התכנית בעלת סיכויי הקבילות הגבוהים ביותר. החלת ריבונות ישראל ביו"ש המכשלות וההתגברות עליהן
- ראשית ישראל חייבת לפתוח באופנסיבת הסברה פנימית וגלובאלית כדי להציף
את העובדה שהרשות, אשף והחמאס באופן מובנה מבויתים להשמדת ישראל. זהו בכלל לא
סכסוך על גבולות, כי אם על רצונו של צד אחד למחוק את הצד השני מהמפה.
- כדי להתגבר על התנגדות העולם להחלת
הריבונות, ישראל תבצע משאל עם מפוקח בינלאומית
בקרב האוכלוסייה הערבית
ביו"ש לאחר פעולות הכנה מקיפות שעיקרן הסברה, העברת מידע ושיתוף פעולה עם מנהיגי שטח רבים שקצו בשלטון הטרור הפנימי של הרשות, ואז יתברר שרוב גדול באוכלוסייה ייבחר
דווקא בריבונות ישראל, להתעורר בבוקר לחופש ופרנסה בסיפור ההצלחה של ישראל, אשר קורץ
להם יותר מאופציית חורף הדמים הערבי שיתרחש גם כאן במידה ותקום כאן חמסטאן. המטיל בכך ספק
יראה איזה מאמצים אדירים עושים ערביי יו"ש כדי להשיג תעודת זהות כחולה. בכך יוסר העוקץ מכל תביעות העולם והשמאל
למדינה פלשתינית.
- עוד קודם לכן על ישראל לנטרל את רשות הטרור הפלשתינית, אשף והחמאס שהמיטו
נקבה לא רק עלינו אלא עוד יותר מכך על עמם שלהם. במהלך זה תמצא ישראל תמיכה וסיוע
משמעותיים בקרב גורמים מגוונים באוכלוסיית ערביי יו"ש.
- ומה באשר לתוספת של מיליון
וחצי ערבים לישראל?
ישראל חייבת להגדיר את עצמה מדינת הלאום היהודי ועם ישראל בחוק יסוד חוקתי
משוריין, ולהוציא מחוץ לחוק כל פעילות אנטי חוקתית. בכך תנטרל ישראל אפשרות
של כל פעילות ציבורית, חינוכית, פוליטית ודתית אנטי חוקתית, ומאיליו יוסר האיום הדמוגראפי הפוליטי על
מדינת הלאום היהודי. העיקרון הוא יש נאמנות לאורך ציר הזמן מנוטרת בקפידה - והדוגמה
שאני מביא הוא הדרוזים הנאמנים בראשות איוב קרא - יזכה באזרחות. כאן רק ארמוז שבתקופת דוד המלך חל גיור רחב של האדומים
והמואבים, ישראל תהיה חייבת ללמוד מההיסטוריה שלה עצמה. לעומת
זאת, אין נאמנות, אין אזרחות, אלה הממשיכים
במרי הסתה וטרור יטופלו ביד ברזל. לשם כך על ישראל גם לחוקק חוק יסוד חוקתי
לאיסור ההסתה נגד העם היהודי ומדינתו. נאמנות, תקנה תחילה תושבות קבע, ולבסוף
אף אזרחות. מרדנות, הסתה וטרור, יטופלו גם לפי חוק פינוי פיצוי ללא כפייה אך
עם פיתוי גדול לעזוב, מדיניות שהיא מבית מדרשו של השמאל, שתוחל הפעם לא על יהודים נאמנים כי אם על
ערבים חתרנים.
- המודל שאני מעלה כאן הוא מודל דמוקרטיית הזכויות והחובות כביטוי לכך
שחברה אנושית אינה יכולה להתנהל רק עם זכויות, ובכל חברה חייבים להיות גם
חובות ולמצער החובה לא לחתור תחת אשיות מדינתך וחוקתה.
המחבר מציג כאן את תכנית החלת הריבונות על ארץ ישראל כולה המתבססת על נקודות ההתנגדות החלשות ביותר, ולכן התכנית בעלת סיכויי הקבילות הגבוהים ביותר.החלת ריבונות ישראל ביו"ש המכשלות וההתגברות עליהן
ראשית ישראל חייבת לפתוח באופנסיבת הסברה פנימית וגלובאלית כדי להציף
את העובדה שהרשות, אשף והחמאס באופן מובנה מבויתים להשמדת ישראל. זהו בכלל לא
סכסוך על גבולות, כי אם על רצונו של צד אחד למחוק את הצד השני מהמפה.
כדי להתגבר על התנגדות העולם להחלת
הריבונות, ישראל תבצע משאל עם מפוקח בינלאומית
בקרב האוכלוסייה הערבית
ביו"ש לאחר פעולות הכנה מקיפות שעיקרן הסברה, העברת מידע ושיתוף פעולה עם מנהיגי שטח רבים שקצו בשלטון הטרור הפנימי של הרשות, ואז יתברר שרוב גדול באוכלוסייה ייבחר
דווקא בריבונות ישראל, להתעורר בבוקר לחופש ופרנסה בסיפור ההצלחה של ישראל, אשר קורץ
להם יותר מאופציית חורף הדמים הערבי שיתרחש גם כאן במידה ותקום כאן חמסטאן. המטיל בכך ספק
יראה איזה מאמצים אדירים עושים ערביי יו"ש כדי להשיג תעודת זהות כחולה. בכך יוסר העוקץ מכל תביעות העולם והשמאל
למדינה פלשתינית.
עוד קודם לכן על ישראל לנטרל את רשות הטרור הפלשתינית, אשף והחמאס שהמיטו
נקבה לא רק עלינו אלא עוד יותר מכך על עמם שלהם. במהלך זה תמצא ישראל תמיכה וסיוע
משמעותיים בקרב גורמים מגוונים באוכלוסיית ערביי יו"ש.
ומה באשר לתוספת של מיליון
וחצי ערבים לישראל?
ישראל חייבת להגדיר את עצמה מדינת הלאום היהודי ועם ישראל בחוק יסוד חוקתי
משוריין, ולהוציא מחוץ לחוק כל פעילות אנטי חוקתית. בכך תנטרל ישראל אפשרות
של כל פעילות ציבורית, חינוכית, פוליטית ודתית אנטי חוקתית, ומאיליו יוסר האיום הדמוגראפי הפוליטי על
מדינת הלאום היהודי. העיקרון הוא יש נאמנות לאורך ציר הזמן מנוטרת בקפידה - והדוגמה
שאני מביא הוא הדרוזים הנאמנים בראשות איוב קרא - יזכה באזרחות. כאן רק ארמוז שבתקופת דוד המלך חל גיור רחב של האדומים
והמואבים, ישראל תהיה חייבת ללמוד מההיסטוריה שלה עצמה. לעומת
זאת, אין נאמנות, אין אזרחות, אלה הממשיכים
במרי הסתה וטרור יטופלו ביד ברזל. לשם כך על ישראל גם לחוקק חוק יסוד חוקתי
לאיסור ההסתה נגד העם היהודי ומדינתו. נאמנות, תקנה תחילה תושבות קבע, ולבסוף
אף אזרחות. מרדנות, הסתה וטרור, יטופלו גם לפי חוק פינוי פיצוי ללא כפייה אך
עם פיתוי גדול לעזוב, מדיניות שהיא מבית מדרשו של השמאל, שתוחל הפעם לא על יהודים נאמנים כי אם על
ערבים חתרנים.
המודל שאני מעלה כאן הוא מודל דמוקרטיית הזכויות והחובות כביטוי לכך
שחברה אנושית אינה יכולה להתנהל רק עם זכויות, ובכל חברה חייבים להיות גם
חובות ולמצער החובה לא לחתור תחת אשיות מדינתך וחוקתה.
|
|
|
 |
|
29-06-12, 15:04:47 |
|
|
משה
|
|
ובהחלט ניתן ליישום. תודה על חומר למחשבה.
ובהחלט ניתן ליישום. תודה על חומר למחשבה.
|
|
| 2 |
 |
|
25-06-12, 07:46:39 |
|
|
דרךארץ
|
|
מעניין שלמרות שישנם מנהיגים ערבים חושבים - עדיין אף אחד מהם לא מודה באמת:
כל ההקשר הפלסטיני מאז ומתמיד היה שייך ליהודים. עובדה הסטורית ומשפטית בינלאומית.
תודה
מעניין שלמרות שישנם מנהיגים ערבים חושבים - עדיין אף אחד מהם לא מודה באמת:
כל ההקשר הפלסטיני מאז ומתמיד היה שייך ליהודים. עובדה הסטורית ומשפטית בינלאומית.
תודה
|
|
| 1 |
 |
|
25-06-12, 02:42:25 |
|
|
אורי
|
|
מקווה שהוא לא יחטוף כדור בראש אחרי שאחים שלו יקראו מה הוא חושב עליהם ועל הקונפליקט הבלתי נגמר.
היה נחמד להפגיש אותו עם אריה אלדד.שניהם יחד יכולים לקדם את מדינת ירדן כמדינת פלסטין ובא לציון גואל.
מקווה שהוא לא יחטוף כדור בראש אחרי שאחים שלו יקראו מה הוא חושב עליהם ועל הקונפליקט הבלתי נגמר.
היה נחמד להפגיש אותו עם אריה אלדד.שניהם יחד יכולים לקדם את מדינת ירדן כמדינת פלסטין ובא לציון גואל.
|
|
|
וידאו |
 |
וידאו YouTube |
 |
תמונה |
 |
מקרא: |
תגובת מנהל |
 |
תגובה ללא תוכן |
 |
תגובה חדשה |
 |
אודיו |
 |
הודעה ללא תגובה |
 |
הודעה עם תגובה |
 |
|
|
קובץ |
 |
פלאש |
 |
|
|
|
|