יום א', ב’ בחשון תשע”ה
חשיפה: עד כה מתו כ- 15,000 איש מוירוס ה'אבולה'
ערבי רצח תינוקת ישראלית
מתרחב החרם נגד מוצרי 'טרה' - בגלל אמירות אנטישמיות
ברכה גדולה - לכל מי שמצטרף ומסייע לשידוכים
תגובות: -1   צפיות: -1
 
 
כיפת ברזל מול תותח הלייזר?
 
 
 
 
עמירם גולדבלום איים לתבוע את אתר 'ישראלי פטריוטי' בתביעת דיבה
תגובות: -1  צפיות: -1
 
חשיפה: ממשל אובמה הטיל אמברגו נשק על ישראל
תגובות: -1  צפיות: -1
 
הערבי זוהיר בהלול - לא פה לפנינו
תגובות: -1  צפיות: -1
 
מאות בוגדים קראו לאירופאים לתמוך בהקמת מדינת טרור בלב ישראל
תגובות: -1  צפיות: -1
 
בקרוב: יפתחו אירועי 'פסטיבל רבין'
תגובות: -1  צפיות: -1
 
תמונות: האיסלם כבש את מוסקבה
תגובות: -1  צפיות: -1
 
כיפת האשליות
תגובות: -1  צפיות: -1
 
בשורה טובה לנוסעים בתחבורה הציבורית: מוקד המידע הארצי לתחבורה הציבורית ה"כל קו" יוצא לדרך. מהיום ניתן לקבל את כל המידע על התחבורה הציבורית בישראל גם בטלפון 8787 *
13:44 (08/12/10) שי גולד

השר כץ: הפעלת המרכז הוא תנאי הכרחי לשינוי הרגלי השימוש של הצרכן הישראלי בתחבורה הציבורית בשורה טובה לנוסעים בתחבורה הציבורית: מוקד המידע הארצי לתחבורה הציבורית ה"כל קו" יוצא לדרך. מהיום ניתן לקבל את כל המידע על התחבורה הציבורית בישראל גם בטלפון 8787 * ועל ידי שליחת הודעות sms. כך הודיע היום שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ. משרד התחבורה והבטיחות בדרכים החל להפעיל לאחרונה אתר אינטרנט חדש המרכז את כל המידע על התחבורה הציבורית בישראל. המידע כולל בין השאר את מסלולי הנסיעה, מיקום תחנות, לוחות זמנים ועדכונים על מסלולי הנסיעה של התחבורה הציבורית. פורטל התחבורה הציבורית מרכז את המידע העדכני ביותר על כל מפעילי התחבורה הציבורית בישראל ובכללם: חברות האוטובוסים המפעילות תחבורה ציבורית ורכבת ישראל ובעתיד גם הרכבת הקלה בירושלים, המטרונית, הכרמלית והרכבל בחיפה. שר התחבורה ציין כי המוקד הלאומי יאפשר לנוסעי התחבורה הציבורית לתכנן את מסלול הנסיעה המהיר ביותר בין נקודות המוצא ליעד, לרבות שילוב נסיעה עם אמצעי תחבורה אחרים. מוקד ה"כל קו" יתן לראשונה בישראל מידע מהיר על לוחות הזמנים ויעדי האוטובוסים של התחבורה הציבורית בישראל גם באמצעות שליחת מסרונים (sms). מוקד המידע החל לפעול היום באופן רשמי לאחר פיילוט מוצלח שנערך בשבועות האחרונים, במסגרתו ניתן היה לקבל את כל האינפורמציה הדרושה על שירותי התחבורה הציבורית בישראל. אתר האינטרנט כולל גם משוב המאפשר לנוסעים לפנות בשאלות והצעות למשרד התחבורה או לכל אחד ממפעילי התחבורה הציבורית ולדרג את שביעות רצונם מהשירות החדש. לדברי כץ מערך מידע לאומי הכולל את כל מפעילי התחבורה הציבורית הוא תנאי הכרחי לשינוי הרגלי השימוש של הצרכן הישראלי בתחבורה הציבורית. "הרפורמה בתחבורה הציבורית שהביאה לכניסתם של חברות תחבורה ציבוריות חדשות לענף ולמגוון של שירותי תחבורה ציבורית בישראל מחייבת ריכוז של כל המידע במקום אחד ונוח לטובת משתמשי התחבורה הציבורית" אמר כץ. שעות הפעילות של מוקד המידע הטלפוני : בימים א- ה מהשעה 07:00 בבוקר ועד 23:00 בלילה וביום שישי מהשעה 08:00 בבוקר ועד 15:00 אחה"צ. במוצאי שבתות וחגים, חצי שעה מצאת השבת ועד 23:00 בלילה. מקור: http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&id=1525:dover-2010-12-08&catid=56:dover-c-1&Itemid=65 צילום: skyscrapercity.com

 
 
חדשות ופרשנות
דעת ודעות
טיפים, עצות והמלצות
אירועים והרצאות
נחמד, יפה או מצחיק
English
ארכיון ואתרים יעודיים
תת 2010 - ארכיון 01  
תת 2010 - ארכיון 02  
תת 2010 - ארכיון 04  
תת 2010 - ארכיון 05  
תת 2010 - ארכיון 06  
תת 2010 - ארכיון 07  
תת 2010 - ארכיון 08  
תת 2010 - ארכיון 09  
תת 2010 - ארכיון 10  
תת 2010 - ארכיון 11  
תת 2011 - ארכיון 01 ינואר  
תת 2011 - ארכיון 02  
תת 2011 - ארכיון 03  
תת 2011 - ארכיון 04  
תת 2011 - ארכיון 05  
תת 2011 - ארכיון 06  
תת 2011 - ארכיון 07  
תת 2011 - ארכיון 08  
תת 2011 - ארכיון 09  
תת 2011 - ארכיון 10  
תת 2012 - ארכיון 01 ינואר  
תת 2012 - ארכיון 02  
תת 2012 - ארכיון 03  
תת 2012 - ארכיון 04  
תת 2012 - ארכיון 05  
תת 2012 - ארכיון 06  
תת 2012 - ארכיון 07  
תת 2012 - ארכיון 08  
תת 2012 - ארכיון 09  
תת 2012 - ארכיון 10  
תת 2012 - ארכיון 11  
תת 2013 - ארכיון 01 ינואר  
תת 2013 - ארכיון 02  
תת 2013 - ארכיון 03  
תת 2013 - ארכיון 04  
תת 2013 - ארכיון 05  
תת 2013 - ארכיון 06  
תת 2013 - ארכיון 07  
תת 2013 - ארכיון 08  
תת 2013 - ארכיון 09  
תת 2013 - ארכיון 10  
תת 2013 - ארכיון 11  
תת 2013 - ארכיון 12  
תת 2014 - ארכיון 01 ינואר  
תת 2014 - ארכיון 02  
תת 2014 - ארכיון 03  
תת 2014 - ארכיון 04  
אודותינו